shopping_cart 0
+371 220 955 95
  • LVkeyboard_arrow_down
+371 220 955 95
  • LVkeyboard_arrow_down

Noteikumi

Apmaksa

Klientu ērtībai SIA "Prosale" piedāvā vairākus preces apmaksas veidus:

  1. Skaidrā naudā 

Pie preces saņemšanas ar kurjerdienestu vai arī "SILTUMTEHNIKA" veikalos Rīgā, Rēzeknē, Jēkabpilī, Cēsīs, Saldū, Liepājā un Madonā.

  1. Maksājuma karte

Ar kredītkartēm vai debetkartēm iespējams ērti norēķināties saņemot preci Siltumtehnika veikalos Rēzeknē, Jēkabpilī, Cēsīs, Saldū, Liepājā un Madonā.

  1. Bankas pārskaitījums

Pēc pasūtījuma apstrādes darba dienās, laikā no plkst. 8:00 līdz 17:00 SIA "Prosale" klientu apkalpošanas speciālists nosūtīs uz norādīto e-pasta adresi rēķinu, lai varētu veikt naudas pārskaitījumu.

  1. Līzinga iespējas

Klientu ērtībai piedāvājam izdevīgus nomaksas nosacījumus visiem pirkumiem Siltumtehnika.lv. Lai apmaksātu pirkumu izmantojot InCredit nomaksas veidu, jāizvēlas InCredit kā „Apmaksas veids“, tad jāveic pasūtījums. 

SIA "Prosale" sadarbojas ar

InCredit:

  • Nomaksas pakalpojumam var pieteikties personas, kuras ir vismaz 21 gadus vecas;
  • Aizdevuma summa līdz 10000 eiro;
  • Aizdevuma termiņš līdz 60 mēnešiem;
  • Pirkumiem, kuru summa ir virs 1400 EUR, klienta pirmā iemaksa sastāda 10% no preces vērtības;
  • Tagad Incredit preces nomaksas izskatīšanu un līguma parakstīšanu ir iespējams nokārtot attālināti, izmanojot Smart-id, e-parakstu vai 0,01 centa pārskaitījumu;

Piegāde

Pasūtītās preces iespējams saņemt veikalos "SILTUMTEHNIKA" Rēzeknē, Cēsīs, Jēkabpilī, Saldū, Liepājā un Madonā bez piegādes maksas.

Piegādes noteikumi:

  • Preces klientam tiek piegādātas, izmantojot kurjera pakalpojumus;
  • Piegādes izmaksas tiks aprēķinātas atkarībā no piegādes adreses un tiks pieskaitītas pasūtījuma summai;
  • Pasūtījuma piegāde tiek veikta 1-5 dienu laikā pēc pasūtījuma apstrādes (Ja prece ir noliktavā);
  • Preces piegādēs laiks tiek saskaņots piegādes dienā. Jums zvanīs kurjers pirms piegādes un paziņos iespējamo piegādes laiku;
  • Izvēloties sūtījuma piegādi uz Jūsu izvēlēto adresi, ir jānorāda šādi dati:
    - precīza piegādes adrese;
    - mobilā tālruņa numurs;
    - citi apstākļi, kas ir svarīgi piegādes īstenošanai (piemēram, transporta piebraukšanas iespējas, gala punkta atrašanās vieta u.c);
  • Piegāde klientam un preces izkraušana notiek tajā vietā, kur kurjers faktiski ar transportlīdzekli var piebraukt, iepriekš vienojoties par to ar klientu;
  • Saņemot preci jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase, autovadītāja apliecība vai ID karte);
  • Preces piegādes dokumentu, preces saņemšanas vietā paraksta tās saņēmējs - pircējs vai pircēja autorizēta persona, kas kā saņēmējs norādīta pasūtījumā;

Preču pieņemšana:

  • Pieņemot pasūtītās preces, pārbaudiet sūtījuma stāvokli un parakstiet sūtījuma pieņemšanas-nodošanas dokumentu, ar ko Jūs aplieciniet, ka preci saņēmāt atbilstošā stāvoklī;
  • Pieņemot pasūtīto preci un parakstoties sūtījuma dokumentā bez piezīmēm, tiek apliecināts, ka sūtījums ir piegādāts savlaicīgi un veiksmīgi;

    Ja Jūs nebūsiet veicis šīs darbības, mēs neuzņemamies atbildību par preču bojājumiem un kurjera piegādes nosacījumiem!